Undervisningsafdelingen

Undervisningsafdelingen dækker alle de hold, som ikke er beskrevet i Konkurrenceafdelingen.

Holdene dækker meget bredt - fra babyplask i det lille bassin til børn øvede i det store bassin - fra voksenhold med både motionssvømning og individuelt træning efter behov, til SUP og Aquagym.

Således er det muligt at finde netop dét hold, der passer til dig eller dit barns evner og ambitioner om at blive 'vild med vandsport'.

Da det for en del af medlemmernes vedkommende er introduktion til vandfortrolighed, er det vigtigt, at man får en tryg og god oplevelse. Sådanne hold har derfor både en træner og en eller flere hjælpetrænere. Sidstnævnte opholder sig altid i vandet.

Vi svømmer både i Svømmecenter Falster, Sakskøbing Sportscenter samt i Nordfalster Svømmecenter.

Vi ses til en god og lærerig svømmesæson 2023/2024 i Svømmeklubben SYD.

Link til tilmelding i sæson 2023 / 24

I forbindelse med sæsonstart tilbydes der ikke prøvetimer, da der er rift om de fleste pladser. Når sæsonnen er igang, kan der fra midt september aftales 1 prøvetime på hold der ikke er fyldt op efter aftale med træner eller bestyrelsen.

Vores sponsorer