Junior mesterskaber på langbane i Gladsaxe 2023

03-07-2023

DMJ Langbane i Gladsaxe med Seline, Felex og Jacob

4. Dagen

4 - og sidstedagen ved DMJ - Langbane i Gladsaxe.

Finalerne:

Opsummering:
Svømmerne Felix, Jacob og Seline fik leveret nogle gode dage i Gladsaxe, hvor de alle 3 fik masser af erfaring med hjem i bagagen de kan bygge videre på i den kommende sæson.

Det blev til ialt 3 B-finaler og 2 nye klubrekorder for 16 årig drenge sat af Jacob Kelly. Flot at klubben både er repræsenteret i finalerne hos årgangs- og junior svømmerne ved årets DM på langbane.

Store og flotte PR til Felix i alle 3 løb og Seline svømmer en stærk B-finale i 400 fri og sætter ny stor flot PR.

Jacob svømmer nogle flotte og solide løb. Sætter ny børneklubrekord for 16 årig i 50 fri i 0.25,73. Jacob sætter ligeledes klubrekord for 16 årig på 50 m udlæg i 100 ryg B-finale. Han udvider sin erfaring med hvordan man præstere under uvante og ukendte omgivelser og det gør han rigtig godt - en rigtig god erfaring at få med hjem i bagagen

3. Dagen

3.dagen ved DMJ-Langbane i Gladsaxe var de korte distancers dag. Her er timing på starter og indslag meget afgørende.

Vi havde alle 3 svømmere afsted på 50 m fri.

Jacob misser desværre indslaget lidt. Tiden giver ham en 37. Plads.

Imorgen er de så DM’s sidstedag og her skal vi have Felix i vandet på 200 fri og Jacob på 100 ryg.

2. Dagen

2.Dagen ved DJM Langbane i Gladsaxe svømmede Seline Nielsen et veldisponeret løb på 400 fri 4.51,33 og sikkert videre til aftenens finaler som nr. 17, så Seline er videre til B-finalen med et afbud fra indledende heats. Vi havde også Jacob Kelly i vandet på 200 ryg. Jacob svømmede et solidt løb i tiden 2.19,97 og er videre som nr. 15 til B-finalen.

Finalerne:

400 fri B-finalen

200 ryg B-finalen

1. dagen

1. dagen ved de danske junior mesterskaber på langbane i Gladsaxe blev skudt igang og i de indledende heats, havde vi:

Fin start for dem begge og vi ser frem til søndag hvor vi har Seline i vandet i 400 fri og Jacob i 200 ryg.

Vores sponsorer